Czym wyróżniają się platformy contentowe?

6 maja 2024
Czym wyróżniają się platformy contentowe?

W dobie cyfrowej rewolucji, platformy contentowe stanowią fundament internetowej przestrzeni. Pojęcie to można rozumieć na wiele różnych sposobów – jako media społecznościowe czy blogi. Nic dziwnego, w końcu mogą być wykorzystywane przez różnego rodzaju podmioty, w tym osoby prywatne oraz firmy. Jednak my, jako eWydawcy również jesteśmy platformą contetntową. A zatem, co powinieneś/aś wiedzieć w tym temacie?

Content is king, czyli dlaczego należy inwestować w dobre treści

W dzisiejszym zglobalizowanym i cyfrowym społeczeństwie konkurencja o uwagę użytkowników internetu jest bardziej zacięta niż kiedykolwiek wcześniej. Poszukiwane są coraz to lepsze sposoby, dzięki którym będziesz w stanie przyciągnąć do siebie odbiorców, a także zatrzymać ich na dłużej na swojej stronie. Obecnie to właśnie wysokiej jakości treść, czyli taka, która wyróżnia się merytorycznością oraz zgodnością z wytycznymi SEO. Nie tylko przyciąga ona uwagę, ale także buduje zaufanie, angażuje publiczność czy pozwala na stworzenie trwałej relacji. Ponadto, w erze algorytmów wyszukiwarek, wysokiej jakości treści są kluczowym czynnikiem wpływającym na widoczność w wynikach wyszukiwania, co przekłada się na generowanie ruchu i konwersji. Nic dziwnego, że mantra “Content is King” stanowi kluczowy filar dobrej strategii marketingowej każdego przedsiębiorstwa aspirującego do sukcesu i chcącego wybić się w internetowym świecie. Niestety, nie każdy ma czas na tworzenie treści. Zadanie to można zlecić komuś innemu poprzez zaufaną platformę contentową, która zajmie się wszystkim! A na czym polega funkcjonowanie takiej platformy oraz czy my jako eWydawcy również możemy Ci pomóc?

Czym jest platforma contentowa i dlaczego warto z niej skorzystać? 

Nie ma co ukrywać – platforma contentowa stanowi niezbędne narzędzie dla każdego, kto pragnie efektywnie zarządzać i promować treści online. Oznacza to, że stanowi miejsce, w którym możesz zakupić treść na dowolny temat, a nawet zlecić jej udostępnienie na wybranej stronie internetowej, blogu czy portalu! Tak właśnie działa wiele współczesnych platform contentowych, w tym my jako eWydawcy. Dla Ciebie z pewnością jest to wygodne rozwiązanie, gdyż:

  • nie musisz się martwić o stworzenie treści zgodnej z wytycznymi SEO – wystarczy, że zlecisz konkretny temat artykułu i powiesz, co dokładnie chciałbyś/chciałabyś tam uwzględnić,
  • możesz opublikować swój artykuł na wybranej stronie, blogu czy platformie z bazy,
  • w przypadku eWydawców masz zagwarantowaną opiekę oraz pełne wsparcie redakcji, co jest ważne zwłaszcza na początku Twojej drogi z merytoryczną treścią.

eWydawcy jako platforma contentowa – co oferujemy?

eWydawcy są platformą contentową, która funkcjonuje jako pośrednik w publikacji Twoich treści. Po darmowej rejestracji masz dostępne dwie opcje – możesz zostać Wydawcą lub Reklamodawcą. Oczywiście istnieje możliwość rozszerzenia funkcji konta, przez co masz dostęp do obu ról. A co to oznacza w praktyce?

  • reklamodawca to agencje komunikacyjne, odpowiednie działy firm czy osoby zarządzające markami, które chcą zamówić publikację treści na portalach wydawców,
  • wydawca to właściciel portalu, strony lub bloga, który spełnia określone przez nas warunki jakościowe i pozwala na opublikowanie merytorycznych treści.

Korzystanie z naszego portalu jest intuicyjne z uwagi na przejrzystą stronę. Oprócz tego dajemy Ci możliwość zamówienia tekstu bez rejestracji! Opcja ta jest idealna dla osób, które chcą zapoznać się z eWydawcami i sprawdzić, czy można nam zaufać! Funkcja “szybkie zamówienia” pozwala pominąć rejestrację, a wszystkie najważniejsze informacje znajdują się pod poszczególnymi kategoriami, do których zalicza się “Tekst Standard”, ”Tekst Rozszerzony”, “Tekst Ekspercki” czy “Tekst Premium”.

Platformy contentowe, takie jak eWydawcy, są w stanie ułatwić Ci pracę – w końcu możesz zlecić napisanie artykułu i w łatwy sposób znaleźć platformę, na której możesz go opublikować. Dla wielu przedsiębiorców będzie to inwestycja w rozwój marki, a także wprowadzenie jej do współczesnych standardów, w których content is king!