SZYBKIE ZAMÓWIENIA

Rozpocznij współprace z ewydawcy.pl i dołącz do grona Wydawców!

Chcesz zacząć zarabiać na Twoim portalu lub blogu? Zacznij publikacje wartościowych treści z ewydawcy.pl!

DARMOWA REJESTRACJA
FAQ

Sprawdź najczęściej zadawane pytania

Ogólne

Na czym polega działanie platformy ewydawcy.pl?

Jest to platforma contentowa funkcjonująca jako pośrednik w publikacji treści. Umożliwia kontakt między autorami (dziennikarzami, copywriterami), Wydawcami oraz Reklamodawcami, dzięki czemu komunikacja jest zautomatyzowana.

Czy założenie konta jest darmowe?

Tak, założenie konta jest darmowe. Opłat dokonujesz tylko za zamówione usługi.

Mogę mieć konto Reklamodawcy, Wydawcy i Autora jednocześnie?

Podczas rejestracji możesz zadeklarować chęć korzystania ze wszystkich możliwości. Ponadto, w dowolnym momencie konto można rozszerzyć o poszczególne role.

Rozszerzenie ról użytkowników – na czym polega?

Oznacza to, że rejestrując się raz jako Wydawca, nie musisz zakładać kolejnych kont – wystarczy dodać rolę Autora czy Reklamodawcy do istniejącego już konta. Możesz zrobić to w każdej chwili, wchodząc w ustawienia > role.

Czy konto mogą prowadzić tylko osoby prowadzące działalność gospodarczą?

Nie, nie jest to wymagane. Użytkownikami platformy mogą być również osoby fizyczne.

W jaki sposób rozliczane są osoby nieprowadzące działalności gospodarczej?

Osoby, które nie prowadzą działalności gospodarczej, są rozliczane na podstawie wystawionego rachunku.

Jaką minimalną kwotę mogę wpłacić/wypłacić?

Minimalna kwota wypłaty, jak i wpłaty wynosi 10 zł.

Czy muszę się rejestrować, aby zgłosić tekst do napisania?

Dla użytkowników niezarejestrowanych stworzyliśmy system szybkich zamówień. Zobacz więcej informacji!

Szybkie zamówienia

Na czym polega szybkie zamawianie tekstów?

Szybkie zamawianie tekstów zostało stworzone dla użytkowników, którzy chcą pominąć proces rejestracji podczas zamawiania treści. Funkcjonalność ta umożliwia zamówienie tekstów u autorów znajdujących się w bazie platformy ewydawcy.pl.

Jak złożyć zamówienie na tekst?

Zamówienie składa się poprzez wybranie dostępnych wariantów tekstów i dodanie ich do koszyka. W kolejnym kroku poprosimy Cię o akceptację regulaminu szybkich zamówień (podlinkować) oraz uzupełnienie niezbędnych informacji. Zamówienie zostaje przyjęte do realizacji wraz z zaksięgowaniem zapłaty.

Czy mogę zamówić większą ilość tekstów?

Tak, poprzez szybkie zamówienia możesz zamówić dowolną ilość artykułów.

Jakie rodzaje tekstu mogę zlecić do napisania?

Do wyboru masz następujące treści:

  • tekst Standard;
  • tekst Rozszerzony;
  • tekst Ekspercki;
  • tekst Premium.

Jeśli chcesz poznać ich szczegółową specyfikacje tutaj dowiesz się więcej!

Jaki jest czas realizacji zlecenia?

Czas realizacji zamówienia jest zależny od rodzaju tekstu. Są to:

  • trzy dni robocze w przypadku tekstów standardowych i rozszerzonych,
  • cztery dni robocze w przypadku tekstów eksperckich,
  • do siedmiu dni roboczych dla tekstów premium.
Czy po realizacji zamówienia otrzymam informację, że tekst jest gotowy?

O każdym kolejnym etapie Twojego zamówienia informujemy mailowo.

Wprowadziłem błędne dane przy składaniu zamówienia, czy mogę je zmienić?

Skontaktuj się z redakcją: redakcja@ewdyawcy.pl, zmodyfikujemy Twoje zamówienie!

Mam uwagi do tekstu – w jaki sposób mogę je przekazać Autorowi?

Otrzymasz maila w którym znajdziesz odnośnik umożliwiający przesłanie uwag do tekstu. Pamiętaj, że masz na to trzy dni robocze. Jeśli w ciągu trzech dni nie załączysz uwag, tekst zostanie automatycznie zaakceptowany.

Reklamodawca

Kto może zostać Reklamodawcą?

Reklamodawcami mogą zostać agencje komunikacyjne, agencje PR-owe, domy mediowe lub odpowiednie działy firm, czy osoby zarządzające markami, które chcą zamawiać publikację treści na portalach Wydawców.

Chcę dokonać zmian w moim artykule – jak to zrobić?

Zmiany w artykule możesz zgłosić poprzez kontakt z Wydawca. Przy każdej ofercie znajdziesz formularz kontaktowy.

Chcę dokonać zmian w już opublikowanym artykule – czy mogę to zrobić?

Po publikacji artykułu przez wydawcę masz 3 dni, aby sprawdzić jej jakość i zgodność z ustalonymi parametrami. Gdy publikacja wymaga zmian, możesz to przekazać wydawcy, zgłaszając uwagi do zamówienia. Po upłynięciu terminu 3 dni, publikacja jest akceptowana automatycznie.

Dlaczego Wydawca odrzucił mój artykuł?

Wydawca może odrzucić artykuł, który:

  • nie spełnia wymogów prawnych;
  • może być reklamą konkurencji;
  • zawiera treści są sprzeczne z przekonaniami Wydawcy.
Ile kosztuje dodanie tekstu sponsorowanego na portal Wydawcy?

Koszty publikacji artykułów sponsorowanych są ustalanie indywidualnie przez Wydawcę, podczas zamieszczania ofert. Cena jest uzależniona od szeregu parametrów portalu.

Jak zleca się napisanie treści artykułu?

Jeśli potrzebujesz treści artykułu, możesz zlecić nam jego napisanie za pomocą funkcji Szybkie zamówienia. Zlecenie dodajesz w panelu użytkownika lub przez naszą stronę.

Jaką gwarancję mam jako Reklamodawca, że mój artykuł zostanie prawidłowo opublikowany?

Wydawca, z którego oferty skorzystałeś, środki otrzymuje dopiero w momencie zaakceptowania przez Ciebie publikacji danego artykułu. Jeśli publikacja zawiera błędy, masz możliwość zgłoszenia poprawek. Wydawca musi je nanieść tak szybko, jak to możliwe, zachowując termin trzech dni roboczych. Pamiętaj, że na weryfikację publikacji masz również trzy dni robocze. Po upływie tego czasu tekst jest akceptowany automatycznie.

Co należy sprawdzić, zanim zaakceptuje publikację artykułu przez Wydawcę?

Zanim potwierdzisz poprawność publikacji, sprawdź następujące rzeczy:

  • czy artykuł został opublikowany w odpowiednim miejscu na portalu,
  • czy artykuł posiada zgodną z Twoimi oczekiwaniami strukturę (cały tekst, nagłówki, tytuł),
  • czy artykuł zawiera odpowiednie linki (dofollow, nofollow),
  • w przypadku tekstów eksperckich sprawdź, czy artykuł posiada podpis z linkiem.

Wydawca

Kto może zostać Wydawcą?

Każdy właściciel portalu, strony lub bloga internetowego, który spełnia określone przez platformę ewydawcy.pl warunki jakościowe.

Jakie dokładnie wymagania jakościowe muszę spełnić jak Wydawca?

Podczas dodawania portalu do bazy zobowiązany jesteś podać następujące informacje:

  • adres domeny,
  • tematyka portalu,
  • udokumentowany miesięczny ruch.
Czy mogę być Wydawcą wielu portali jednocześnie na tym samym, jednym koncie?

Tak, każdy Wydawca może mieć nieograniczoną liczbę portali, o różnorodnej tematyce.

Jestem blogerem – czy mogę być Wydawcą?

Tak, oczywiście. Pamiętaj jednak, że musisz spełnić wytyczne określone dla Wydawcy.

Mój portal nadal nie został zaakceptowany, co w takiej sytuacji?

Redakcja na weryfikację portalu ma trzy dni robocze. Jeśli po upływie tego czasu status weryfikacji Twojego portalu nie uległ zmianie, prosimy o kontakt mailowy.

Czy jako Wydawca, mogę samodzielnie ustalać ceny?

Tak, to Ty decydujesz jaką kwotę chcesz otrzymać za daną ofertę.

Jaka jest maksymalna ilość ofert, które mogę zamieścić jako Wydawca?

Na platformie nie ma ograniczeń ilościowych co do dodawanych przez Wydawcę ofert.

Czy mogę jako Wydawca odrzucić zgłoszoną przez Reklamodawcę treść?

Tak, dotyczy to szczególnie sytuacji gdy:

  • treści nie spełniają wymogów prawnych,
  • publikacja może być reklamą konkurencji,
  • reklamowane treści są sprzeczne z Twoimi przekonaniami.

Autor

Kto może zostać Autorem?

Autorem może zostać każda osoba, zarówno ta prowadząca działalność gospodarczą, jak i osoba fizyczna. Wystarczy lekkie pióro! Osoba fizyczna ma możliwość rozliczenia się z platformą poprzez wystawienie rachunku, którego wzór można pobrać na swoim koncie w serwisie ewydawcy.pl.

Czy będąc Wydawca lub Reklamodawca mogę również być Autorem?

Oczywiście! Nasza platforma oferuje rozszerzenie ról w każdym momencie.

Czy aby zostać autorem na ewydawcy.pl muszę być pełnoletni?

Tak, jest to konieczne.

Czy sam mogę wybrać zlecenia?

Zlecenia na platformie dzielą się na te, które są dostępne w bazie oraz te, które są przypisywane automatycznie.W pierwszym przypadku sam wybierasz interesującą Cię tematykę. W drugim wypadku, temat jest narzucony, jednak nadal możesz odrzucić takie zlecenie.

Ile czasu mam na napisanie tekstu?

Od momentu przyjęcia zamówienia masz trzy dni robocze na przygotowanie tekstu w opcji Rozszerzony i Standard. W przypadku tekstów eksperckich są to cztery dni robocze, z kolei na opracowanie tekstu Premium przysługuje Ci 7 dni roboczych.

Zamówienie zostało odrzucone przez klienta. Czy mogę je wykorzystać?

Tak. Teksty zrealizowane i odrzucone są do dyspozycji Autora.

Zleceniodawca zlecił poprawki do tekstu. Jaki jest czas na wprowadzenie zmian?

Czas na poprawę tekstu wynosi 3 dni robocze.

Zlecenie jest niejasne, bądź ma zbyt mało wytycznych. Czy mogę skontaktować się z zamawiającym?

Tak, kontakt ze zleceniodawcą jest możliwy poprzez platformę ewydawcy.pl. W tym celu skorzystaj z formularza, który umożliwia dodawanie uwag.

DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ

Baza wiedzy

10 sposobów na budowanie zaangażowania społeczności na Instagramie

10 sposobów na budowanie zaangażowania społeczności na Instagramie

Czytaj
Czym wyróżniają się platformy contentowe?

Czym wyróżniają się platformy contentowe?

Czytaj
5 zasad tworzenia dobrego artykułu

5 zasad tworzenia dobrego artykułu

Czytaj
Jak tworzyć dobry content?

Jak tworzyć dobry content?

Czytaj
SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI

Masz pytania? Napisz!