Jest to platforma contentowa funkcjonująca jako pośrednik w publikacji treści. Umożliwia kontakt między Wydawcami oraz Reklamodawcami, dzięki czemu komunikacja jest zautomatyzowana.
Tak, założenie konta jest darmowe. Opłat dokonujesz tylko za zamówione usługi.
Podczas rejestracji możesz zadeklarować chęć korzystania ze wszystkich możliwości. Ponadto, w dowolnym momencie konto można rozszerzyć o poszczególne role.
Oznacza to, że rejestrując się raz jako Wydawca, nie musisz zakładać kolejnego konta – wystarczy dodać rolę Reklamodawcy do istniejącego już konta. Możesz zrobić to w każdej chwili, wchodząc w ustawienia > role.
Nie, nie jest to wymagane. Użytkownikami platformy mogą być również osoby fizyczne.
Osoby, które nie prowadzą działalności gospodarczej, są rozliczane na podstawie wystawionego rachunku.
Minimalna kwota wypłaty, jak i wpłaty wynosi 10 zł.
Dla użytkowników niezarejestrowanych stworzyliśmy system szybkich zamówień. Zobacz więcej informacji!
Szybkie zamawianie tekstów zostało stworzone dla użytkowników, którzy chcą pominąć proces rejestracji podczas zamawiania treści. Funkcjonalność ta umożliwia zamówienie tekstów u autorów znajdujących się w bazie platformy ewydawcy.pl.
Zamówienie składa się poprzez wybranie dostępnych wariantów tekstów i dodanie ich do koszyka. W kolejnym kroku poprosimy Cię o akceptację regulaminu szybkich zamówień (podlinkować) oraz uzupełnienie niezbędnych informacji. Zamówienie zostaje przyjęte do realizacji wraz z zaksięgowaniem zapłaty.
Tak, poprzez szybkie zamówienia możesz zamówić dowolną ilość artykułów.
Do wyboru masz następujące treści:
Jeśli chcesz poznać ich szczegółową specyfikacje tutaj dowiesz się więcej!
Czas realizacji zamówienia jest zależny od rodzaju tekstu. Są to:
O każdym kolejnym etapie Twojego zamówienia informujemy mailowo.
Skontaktuj się z redakcją: redakcja@ewdyawcy.pl, zmodyfikujemy Twoje zamówienie!
Otrzymasz maila w którym znajdziesz odnośnik umożliwiający przesłanie uwag do tekstu. Pamiętaj, że masz na to trzy dni robocze. Jeśli w ciągu trzech dni nie załączysz uwag, tekst zostanie automatycznie zaakceptowany.
Reklamodawcami mogą zostać agencje komunikacyjne, agencje PR-owe, domy mediowe lub odpowiednie działy firm, czy osoby zarządzające markami, które chcą zamawiać publikację treści na portalach Wydawców.
Zmiany w artykule możesz zgłosić poprzez kontakt z Wydawca. Przy każdej ofercie znajdziesz formularz kontaktowy.
Po publikacji artykułu przez wydawcę masz 3 dni, aby sprawdzić jej jakość i zgodność z ustalonymi parametrami. Gdy publikacja wymaga zmian, możesz to przekazać wydawcy, zgłaszając uwagi do zamówienia. Po upłynięciu terminu 3 dni, publikacja jest akceptowana automatycznie.
Wydawca może odrzucić artykuł, który:
Koszty publikacji artykułów sponsorowanych są ustalanie indywidualnie przez Wydawcę, podczas zamieszczania ofert. Cena jest uzależniona od szeregu parametrów portalu.
Jeśli potrzebujesz treści artykułu, możesz zlecić nam jego napisanie za pomocą funkcji Szybkie zamówienia. Zlecenie dodajesz w panelu użytkownika lub przez naszą stronę.
Wydawca, z którego oferty skorzystałeś, środki otrzymuje dopiero w momencie zaakceptowania przez Ciebie publikacji danego artykułu. Jeśli publikacja zawiera błędy, masz możliwość zgłoszenia poprawek. Wydawca musi je nanieść tak szybko, jak to możliwe, zachowując termin trzech dni roboczych. Pamiętaj, że na weryfikację publikacji masz również trzy dni robocze. Po upływie tego czasu tekst jest akceptowany automatycznie.
Zanim potwierdzisz poprawność publikacji, sprawdź następujące rzeczy:
Każdy właściciel portalu, strony lub bloga internetowego, który spełnia określone przez platformę ewydawcy.pl warunki jakościowe.
Podczas dodawania portalu do bazy zobowiązany jesteś podać następujące informacje:
Tak, każdy Wydawca może mieć nieograniczoną liczbę portali, o różnorodnej tematyce.
Tak, oczywiście. Pamiętaj jednak, że musisz spełnić wytyczne określone dla Wydawcy.
Redakcja na weryfikację portalu ma trzy dni robocze. Jeśli po upływie tego czasu status weryfikacji Twojego portalu nie uległ zmianie, prosimy o kontakt mailowy.
Tak, to Ty decydujesz jaką kwotę chcesz otrzymać za daną ofertę.
Na platformie nie ma ograniczeń ilościowych co do dodawanych przez Wydawcę ofert.
Tak, dotyczy to szczególnie sytuacji gdy: