SZYBKIE ZAMÓWIENIA

Formularz dla wydawców

    Trwałość oferty

    Czy oferta obejmuje napisanie tekstu przez redakcję wydawcy?

    Napisanie artykułu przez redakcję Wydawcy z zaleceniami Reklamodawcy?

    Termin ważności oferty

    Tematyka portalu

    Oznaczenie tekstu

    Jakość treści

    Charakter reklamowy

    Zdjęcia w treści

    Komentarze

    Trwałość treści

    Możliwość zamieszczania treści embedowanych (np.video)

    Możliwość zamieszczenia zewnętrznych kodów statystycznych

    Możliwość zamieszczania linków

    Dopuszczalne linki w treści

    Maksymalna liczba linków

    DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ

    Baza wiedzy

    Marketing konwersacyjny – jak chatboty i AI zmieniają komunikację z klientami?

    Marketing konwersacyjny – jak chatboty i AI zmieniają komunikację z klientami?

    Czytaj
    Które kanały social media warto rozwijać w 2025 roku? Przewodnik po trendach

    Które kanały social media warto rozwijać w 2025 roku? Przewodnik po trendach

    Czytaj
    Newslettery, które się czyta – jak pisać, żeby nie trafiać do kosza?

    Newslettery, które się czyta – jak pisać, żeby nie trafiać do kosza?

    Czytaj
    Jak budować zaufanie do marki w erze sztucznej inteligencji?

    Jak budować zaufanie do marki w erze sztucznej inteligencji?

    Czytaj
    SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI

    Masz pytania? Napisz!