SZYBKIE ZAMÓWIENIA

Dołącz do grona Reklamodawców rozpoczynając współpracę z ewydawcy.pl!

Chcesz wypromować swoją markę i zwiększyć sprzedaż? Konto Reklamodawcy na naszym portalu będzie dla Ciebie idealnym rozwiązaniem!

DARMOWA REJESTRACJA
REKLAMODAWCA

Dołącz do grona Reklamodawców
i zyskaj dostęp do bazy ofert!

01

Zadbaj o wizerunek marki

Publikując profesjonalne artykuły na wartościowych portalach, poprawisz wizerunek swojej marki i odbiór wśród potencjalnych klientów.

02

Zyskaj nowych klientów

Wysokiej jakości treści zapewnią wzrost ruchu na Twojej stronie, dzięki czemu ilość klientów poszerzy się.

03

Pozycjonowanie

Linki pozyskane z artykułów pozytywnie wpłyną na pozycjonowanie Twojej witryny w wyszukiwarkach.

04

Sprawdzona baza Wydawców

Dzięki platformie uzyskasz dostęp do szerokiej bazy Wydawców o różnej tematyce, dzięki temu będziesz mógł dopasować dostępne oferty do swoich indywidualnych potrzeb.

05

Publikowanie artykułów

Jeśli założysz konto Reklamodawcy będziesz miał do wyboru dwie opcje: możliwość dodania własnego tekstu lub napisanego przez nasz zespół copywriterów.

06

Publikuj wartościowe treści

Dzięki naszej platformie zamówisz tekst u profesjonalnego copywritera i otrzymasz treści na jak najwyższym poziomie, napisane zgodnie z wytycznymi SEO.

07

Ułatwiony kontakt

Kontaktuj się z Wydawcami poprzez platformę ewydawcy.pl, bez konieczności wykonywania telefonów i umawiania się na spotkania. Wszystko po to, by było Ci wygodnie, a Twoja praca była szybka i efektywna!

08

Jedno konto, wiele możliwości

Zakładając konto, jako Reklamodawca, w każdej chwili zyskujesz dostęp do poszerzenia konta o rolę Wydawcy bez konieczności ponownej rejestracji.

09

Wsparcie redakcji

Dodatkowo, zapewniamy Ci nasze wsparcie i pomoc! W każdej chwili masz możliwość skontaktowania się z nami, jeśli tylko pojawią się jakiekolwiek pytania.

Zacznij już dzisiaj publikować artykuły na portalach wydawców!
ZOSTAŃ REKLAMODAWCĄ

Zacznij już dzisiaj publikować artykuły na portalach wydawców!

Załóż darmowe konto i zyskaj dostęp do bazy ofert!

ZAREJESTRUJ SIĘ
REKLAMODAWCA

Jak to działa?

reklamodawca reklamodawca
CO O NAS MYŚLĄ

Opinie zarejestrowanych Reklamodawców
o naszym portalu

Opinie o platformie umieszczone na naszej stronie nie były weryfikowane przez platformę. Użytkownicy mogą również pozostawić pisemną recenzję.
Damian

Damian

Reklamodawca

Jako reklamodawca chcę mieć pewność, że mój link będzie na wartościowej stronie, której odbiorcy pokrywają się z moją grupą docelową. Jestem wdzięczny, że udało mi się odkryć taki portal jak ewydawcy.pl. Oszczędza to mój czas jak i daje pewność, że usługa zostanie wykonana należycie.

Milena

Milena

Reklamodawca

Miałam okazję niejednokrotnie skorzystać z usług wydawców. Do tej pory wszystkie moje zamówienia spotkały się z szybką i bezproblemową realizacją. Polecam!

Sara

Sara

Reklamodawca

Jestem właścicielką sklepu internetowego zajmującego się wysyłką artykułów higienicznych do kobiet. Ponieważ jesteśmy małą firmą, nie mamy własnego blogu i chętnie korzystam z usług ewydawcy.pl.

Irena

Irena

Reklamodawca

Linki rzeczywiście wpływają na ruch na mojej stronie. Jestem zdziwiona skutecznością, ale jednocześnie bardzo pozytywnie zaskoczona! :)

Przemysław

Przemysław

Reklamodawca

Współpraca z platformą ewydawcy.pl przyniosła spory wzrost ruchu w moim sklepie internetowym. Obsługa klienta jest bardzo przyjazna i nastawiona na jak najlepszy user experience. Wydawcy póki co bezproblemowo stosowali się do wszystkich wprowadzonych zmian, a artykuły nie znikają po 2-3 dniach. Na chwile obecną mogę wystawić solidną 5 z plusem :)

Adrian

Adrian

Reklamodawca

Posiadam status zarówno reklamodawcy jak i wydawcy. Obie role są dla mnie równie ważne i doceniam, że portal dba o swoich klientów na równi.

Maria

Maria

Reklamodawca

Idealna opcja dla osób, które nie mają czasu pisać tekstów, albo copywriterów. Portal pozwala na prawie automatyzacje całego procesu pisania i wrzucania artykułów. Świetna sprawa.

FAQ

Sprawdź najczęściej zadawane pytania

Kto może zostać Reklamodawcą?

Reklamodawcami mogą zostać agencje komunikacyjne, agencje PR-owe, domy mediowe lub odpowiednie działy firm, czy osoby zarządzające markami, które chcą zamawiać publikację treści na portalach Wydawców.

Chcę dokonać zmian w moim artykule – jak to zrobić?

Zmiany w artykule możesz zgłosić poprzez kontakt z Wydawca. Przy każdej ofercie znajdziesz formularz kontaktowy.

Chcę dokonać zmian w już opublikowanym artykule – czy mogę to zrobić?

Po publikacji artykułu przez wydawcę masz 3 dni, aby sprawdzić jej jakość i zgodność z ustalonymi parametrami. Gdy publikacja wymaga zmian, możesz to przekazać wydawcy, zgłaszając uwagi do zamówienia. Po upłynięciu terminu 3 dni, publikacja jest akceptowana automatycznie.

Dlaczego Wydawca odrzucił mój artykuł?

Wydawca może odrzucić artykuł, który:

  • nie spełnia wymogów prawnych;
  • może być reklamą konkurencji;
  • zawiera treści są sprzeczne z przekonaniami Wydawcy.
Ile kosztuje dodanie tekstu sponsorowanego na portal Wydawcy?

Koszty publikacji artykułów sponsorowanych są ustalanie indywidualnie przez Wydawcę, podczas zamieszczania ofert. Cena jest uzależniona od szeregu parametrów portalu.

Jak zleca się napisanie treści artykułu?

Jeśli potrzebujesz treści artykułu, możesz zlecić nam jego napisanie za pomocą funkcji Szybkie zamówienia. Zlecenie dodajesz w panelu użytkownika lub przez naszą stronę.

Jaką gwarancję mam jako Reklamodawca, że mój artykuł zostanie prawidłowo opublikowany?

Wydawca, z którego oferty skorzystałeś, środki otrzymuje dopiero w momencie zaakceptowania przez Ciebie publikacji danego artykułu. Jeśli publikacja zawiera błędy, masz możliwość zgłoszenia poprawek. Wydawca musi je nanieść tak szybko, jak to możliwe, zachowując termin trzech dni roboczych. Pamiętaj, że na weryfikację publikacji masz również trzy dni robocze. Po upływie tego czasu tekst jest akceptowany automatycznie.

Co należy sprawdzić, zanim zaakceptuje publikację artykułu przez Wydawcę?

Zanim potwierdzisz poprawność publikacji, sprawdź następujące rzeczy:

  • czy artykuł został opublikowany w odpowiednim miejscu na portalu,
  • czy artykuł posiada zgodną z Twoimi oczekiwaniami strukturę (cały tekst, nagłówki, tytuł),
  • czy artykuł zawiera odpowiednie linki (dofollow, nofollow),
  • w przypadku tekstów eksperckich sprawdź, czy artykuł posiada podpis z linkiem.
WIĘCEJ
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ

Baza wiedzy

Jak dopasować treści do konkretnego odbiorcy?

Jak dopasować treści do konkretnego odbiorcy?

Czytaj
Reklamy na LinkedIn – czy są warte inwestycji dla twojej marki?

Reklamy na LinkedIn – czy są warte inwestycji dla twojej marki?

Czytaj
Jak tworzyć kampanie marketingowe, które przyciągają pokolenie Z?

Jak tworzyć kampanie marketingowe, które przyciągają pokolenie Z?

Czytaj
Webinary jako narzędzie marketingowe: Jak je skutecznie prowadzić i promować?

Webinary jako narzędzie marketingowe: Jak je skutecznie prowadzić i promować?

Czytaj
SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI

Masz pytania? Napisz!