Szybkie zamówienia – Ty zlecasz, a my piszemy!

2 września 2024
Szybkie zamówienia – Ty zlecasz, a my piszemy!

W dzisiejszym dynamicznym świecie musisz istnieć w internecie – w końcu zdecydowana większość konsumentów najpierw próbuje się co nieco o Tobie dowiedzieć. Informacje, jakie podajesz, a także wszelkie ruchy, które wykonujesz, mogą wpłynąć na wizerunek Twojej marki. A jak zbudować sobie pozycję eksperta? Istnieje wiele ciekawych opcji, a jedną z nich jest regularne publikowanie merytorycznych treści, m.in. w postaci artykułów. Możemy Ci z tym pomóc poprzez stworzenie treści, którą możesz zamówić przez “szybkie zamówienia”! A w jaki sposób?

Szybkie zamówienia – czym są i jakie rodzaje tekstów są dostępne?

Wchodząc w ten artykuł, z pewnością wahasz się, czy zdecydować się na złożenie u nas zamówienia. Nic dziwnego – jako przedsiębiorca w każdym tego słowa znaczeniu dbasz o to, aby wszystko, w co inwestujesz, przynosiło Ci korzyści. Z uwagi na to, oferujemy możliwość przetestowania nas poprzez “szybkie zamówienia”. Oznacza to, że nie musisz zakładać u nas konta – wystarczy tylko wybrać interesujący Cię rodzaj tekstu, uzupełnić parametry oferty oraz w następnym kroku dane rozliczeniowe i zapłacić. Wówczas zaczynamy realizację Twojego zamówienia. Może ono dotyczyć czterech opcji, w skład których wchodzi:

  • tekst Standard – jego tematyka jest ogólna, ma 2000-2500 znaków, a czas realizacji wynosi do 3 dni roboczych,
  • tekst Rozszerzony – jego tematyka jest ogólna, ma 2500-3000 znaków, a czas realizacji wynosi do 3 dni roboczych,
  • tekst Ekspercki – jego tematyka jest ogólna, ma 3500-5000 znaków, a czas realizacji wynosi do 3 dni roboczych,
  • tekst Premium – jego tematyka jest specjalistyczna, ma 5000-8000 znaków, a czas realizacji wynosi do 7 dni roboczych.

Trzy pierwsze treści pisane są przez naszych doświadczonych copywriterów, którzy do każdego zlecenia podchodzą z profesjonalizmem. Dzięki temu przygotowane artykuły z pewnością sprostają Twoim oczekiwaniom! Natomiast tekst Premium jest zalecany pracującym dla nas ekspertom z niemalże każdej branży, którzy na bieżąco orientują się w trendach czy nowościach. Także o nic się nie martw – o wszystko zadbamy!

Jak zamówić u nas artykuł? Sprawdź, jakie to proste!

Zamawianie u nas tekstów nie jest takie trudne. Wystarczy, że w pierwszej kolejności klikniesz “szybkie zamówienia”, a następnie wybierzesz jeden z czterech dostępnych tekstów. Zaakceptuj regulamin i naciśnij przycisk “dalej”. Pojawi Ci się na stronie panel z parametrami oferty. W pierwszej kolejności wpisz nazwę zamówienia, którą tak naprawdę jest rodzaj wybranego tekstu. Pod spodem znajduje się okres realizacji zamówienia wskazujący, kiedy możesz spodziewać się gotowego artykułu. Następnie zjeżdżasz nieco niżej i przechodzisz do parametrów treści. Tutaj zaznaczasz tematykę branży, w jakiej działasz lub strony, na której będą publikowane artykuły. W kolejnym kroku prosimy o wskazanie długości treści, która różni się w zależności od wybranej opcji. Pod rubryką widnieje zakres znaków, który Ci przysługuje, jednak ostatecznie to Ty decydujesz, jak długa będzie. Następnie wybierasz, ile artykułów o danej tematyce zamawiasz za jednym razem – maksymalnie możesz zamówić 50 treści na jeden temat. Pamiętaj, że nieco niżej musisz na dole wpisać temat, czyli czego ma/mają one dotyczyć, a o uwzględnieniu wszystkich wytycznych lub linków, jakie mają tam się znaleźć. Jeśli chcesz zmienić tematykę, to klikasz “kolejny temat”. Jeśli chodzi o parametry techniczne, to są to dane autora – tutaj podejmujesz decyzję, jak będą wyglądać oznaczenia praw autorskich. Wszystko zrobione? To przechodzimy dalej! Teraz uzupełniasz swoje dane rozliczeniowe, czyli wpisujesz:

  • imię,
  • nazwisko,
  • e-mail,
  • numer telefonu (można, ale nie trzeba),
  • nazwę firmy,
  • adres firmy,
  • osobę kontaktową,
  • NIP.

Wszystko już jest? W takim razie przejdź do płatności! Opłacone zamówienie od razu jest zlecane naszym copywriterom lub ekspertom, abyś mógł/a otrzymać je jak najszybciej. Jak widać, cały proces jest łatwy i szybki, jednak to nie jedyna zaleta szybkich zamówień!

Dlaczego warto wybrać akurat nas? Dowiedz się, co zyskasz!

Inwestowanie w treści przynosi wiele długoterminowych korzyści, takich jak budowanie zaufania oraz autorytetu, poprawę SEO, generowanie leadów czy po prostu wzmacnianie relacji z klientami. Tylko jeden krok dzieli Cię od osiągnięcia tego wszystkiego – regularne publikowanie merytorycznych treści. Możemy je stworzyć na Twoje zlecenie – wystarczy, że dokładnie opiszesz, czego oczekujesz. My ze swojej strony zapewnimy Ci:

  • ekspresową usługę i to bez konieczności rejestracji,
  • wartościowy tekst, który będzie napisany adekwatnym do tematyki językiem oraz w pełni zgodny z wytycznymi SEO,
  • profesjonalnego copywritera, który posługując się swoim doświadczeniem i wiedzą, zrealizuje Twoje zamówienie,
  • całkowitą możliwość wyboru dowolnej tematyki artykułu tak, aby w pełni pasowała ona do Twojej działalności,
  • oszczędność czasu oraz pewność, że otrzymasz wysokiej jakości treść zgodną z Twoimi oczekiwaniami.

Nadal się wahasz? Skontaktuj się z nami, aby rozwiać wszelkie wątpliwości. Opisz swój problem w mailu i wyślij na adres redakcja@ewydawcy.pl lub po prostu zadzwoń pod numer +48 792 715 860. Czekamy na Ciebie!

Publikowanie na swojej stronie merytorycznych artykułów to obecnie jeden z najlepszych sposobów, aby zdobyć uwagę oraz zaufanie klientów. Co prawda efekt nie jest natychmiastowy, ale pozwala na długotrwałe budowanie wizerunku marki. Warto zatem szukać źródeł wysokiej jakości treści, a dostarczane przez nas artykuły możesz zweryfikować, chociażby poprzez “szybkie zamówienia” i to bez rejestracji! Sprawdź i przekonaj się, że naprawdę warto!